maandag 29 februari 2016

I wanna travel the world

Reizen! I LOVE IT!

Ik ben best al veel op reis geweest met mijn ouders, vrienden, school, ... Maar niet genoeg naar mijn mening. Reizen vind ik één van de leukste dingen om te doen en daar geef ik dan ook graag mijn geld aan uit.


Ik ben vooral zot op Amerika maar ga ook zeer graag op reis naar steden in Europa.

Nu dat ik bijna ben afgestudeerd en mijn bachelor diploma heb, wil ik volgend jaar meer gaan reizen. Ik ben nog helemaal niet zeker wat ik wil doen/bereiken in mijn leven dus wil ik er nu nog van genieten. Binnenkort ga ik sowieso meer beginnen schrijven over travelling. Hou dus zeker mijn blog in de gaten als je daar meer over wilt weten.


Een goede inspiratie trouwens voor reizen zijn DamonAndJo. Je kan ze vinden op youtube maar ze hebben ook een blog. http://www.shutupandgo.travel. Ga zeker eens kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten