zondag 28 februari 2016

The American Dream

In mijn leven ben ik best wel al vaak naar Amerika geweest. Ik hou van het land en de cultuur. Tijdens verschillende zomervakanties zijn wij (ouders, broer en ik) al naar Amerika gevlogen omdat we toch wel een beetje verliefd zijn op het land. In 2009 zijn we naar Florida geweest en hebben we een soort roadtrip gedaan. Nadien was het New York City. In 2012 zijn we dan naar California geweest en in 2014 naar Chicago en Washington. 

Chicago - 2014

Chicago 2014

Washington - 2014

Mijn ultieme droom is naar Amerika verhuizen (liefst LA of Chicago). Om dit te verwezenlijken wordt het wel heel moeilijk maar misschien ga ik over enkele jaren wel daar studeren. Op deze manier kan ik toch tijdelijk wonen in het land waar ik van droom. Hopelijk komt mijn droom uit! 

Naar welk land zou jij willen verhuizen? Of wil je toch in BelgiĆ«/Nederland blijven? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten