maandag 22 februari 2016

Wie ben ik?

Misschien wel eens leuk om wat meer over mezelf te zeggen aangezien ik dit nooit echt heb gedaan!

Ik ben Dorien en ben geboren op 26 december 1995. Ik woon in Boechout maar zit ook in Antwerpen op kot. Ik zit in mijn laatste jaar KMO-management op de Karel de Grote-Hogeschool.



Ik hou van uiteten gaan en wat gaan drinken. Ook vind ik sporten leuk ondanks dat het niet mijn sterkste punt is. Dit is dan voornamelijk tennis en squash. (Nu dat ik dit schrijf bedenk ik mij dat ik dit meer moet gaan doen.)

Ik heb 5 jaar in een beenhouwerij gewerkt maar dit doe ik nu niet meer/minder aangezien ik er niet heel veel tijd meer voor heb.

Uiteraard komen jullie nog meer en meer te weten over mij door mijn blog te volgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten