zaterdag 20 februari 2016

Back to working out

Heyyy mensjes!
Het spijt me ontzettend dat het al zo lang geleden is dat ik nog eens een blogpost heb geschreven op trpi. Ik heb eigenlijk geen excuus dus ik ga er ook geen schrijven haha!

Ik ben sinds donderdag terug begonnen met sporten! Ben eerst donderdag een keer gaan proberen bij een nieuwe fitness die op nog geen 2min verwijderd ligt van mijn kot. Het is een zeer leuke fitness die zeer groot is maar wel vooral gefocust op crossfit. Dit is niet iets voor mij maar kan mij zeker ook vermaken met de andere apparaten die aanwezig zijn.

Ik ben vrijdag teruggegaan en heb een abonnement aangekocht voor 3 maanden. Voor studenten kost dit 99 euro. Dit is niet super goedkoop maar vond het wel een redelijke prijs.

Mijn workout van donderdag:
15 min op de treadmill : 190 cal
18 min op de loopband: 2,2 km - 140 cal
10 min verschillende beenoefeningen

Ik ben niet superlang geweest opdat het al vrij laat was en ik ook nog moest eten.

Mijn workout van vrijdag:
15 min op de treadmill: 170 cal (ik had een mindere dag)
18 min op de loopband: 2 km - 125 cal
20 min armoefeningen met gewichten alsook buikspieroefeningen

Ik ben nog niet echt begonnen met gezonder eten maar probeer er wel een beetje op te letten. Ik begin nu eerst met wat meer conditie te krijgen en na verloop van tijd ga ik ook meer op mijn eten letten.

Wel ben ik begonnen met meer fruit en groenten aangezien ik die niet echt veel binnenkreeg op kot.

Dit weekend ben ik thuis en kan ik dus niet gaan fitnessen maar ik ga proberen morgen (zondag) te gaan lopen.


Fitness: http://www.fitnessheteiland.be/nl/home

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten