zondag 17 april 2016

Alleen op reis?

Meer en meer ben ik aan het overwegen om in september alleen op reis te gaan. Niet dat ik geen vrienden of familie heb om met mij mee te gaan maar gewoon opdat ik dit graag wel doen. Ik ben niet echt iemand die graag alleen ergens zit maar ik wil hier graag "sterker" in worden.

Ik ga jaarlijks naar Londen en nu ben ik aan het twijfelen om gewoon alleen te gaan in september voor een dikke week. Ik zou dan logeren in een Airbnb, niet helemaal in het centrum zodat het zeker niet te duur is. Met mijn Oyster kaart geraak ik overal en ik kan dan rustig alleen de stad ontdekken. Londen is een wereldstad en heeft zoveel te bieden. Het alleen eten schrikt mij alleen nog een beetje af dus ik probeer ook een Airbnb te vinden met een keuken zodat ik 's avonds gewoon zelf iets kan bereiden. Dit zou dan ook goedkoper zijn in plaats van altijd ergens te gaan eten. 'S ochtends en 's middags zou ik dan wel ergens kunnen gaan eten zoals bij Starbucks of pret a manger. Dit vind ik niet erg omdat het nog licht is en je zit er ook niet super lang.

Mijn ouders zijn hier nog niet helemaal voor maar ik denk echt dat dit een goede leerschool zou zijn. Om tijd te verdoen zou ik misschien nog een cursus gaan volgen (bartending ofzo) om toch een bezigheid te hebben en nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik zou ook gewoon helemaal niks kunnen plannen en gewoon zien waar de dag mij brengt in Londen.

Zouden jullie alleen op reis gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten