zaterdag 23 april 2016

Werken of verder studeren?

Normaal gezien studeer ik dit jaar af in juni in bedrijfsmanagement, KMO-management. Vanaf dan heb ik mijn bachelor op zak. Nu weet ik niet wat ik vanaf dan ga doen. In juli ga ik naar Canada op reis maar nadien staat er nog niks op de planning. Ik ben nog maar 20 dus mijn toekomst staat nog helemaal niet vast! Ik kan nog alle kanten uit.

Ik wil zeker wel nog vakantiewerk vinden want ik heb dit jaar nog niets van werk gedaan dus mijn budget is wel enorm gezakt. Ik heb dit jaar al heel veel uitgegeven maar ik heb niks verdiend dus al mijn spaargeld gaat er nu een beetje aan.

Als ik verder studeer ga ik zeker nog iets van werk zoeken voor tijdens het weekend. Maar misschien dat ik toch al ga werken. Ik volg nu stage en op dit moment verloopt alles vrij goed en zijn ze tevreden van mijn werk naar mijn gevoel. Ik krijg binnenkort een evaluatiegesprek en dan heb ik eindelijk iets van feedback. Ik ben vrij onzeker over mijn werk soms dus die feedback is zeer welkom.

Als ik in september start met werken ga ik terug thuis wonen zodat ik geld kan sparen. Ik zal waarschijnlijk wel een klein deel moeten afstaan maar dat vind ik zeer normaal. Mijn ouders betalen al heel mijn leven voor mij dus als ik werk heb wil ik ook wel betalen om thuis te wonen. Ik heb van thuis altijd geleerd om goed te sparen zodat je later hiervan kan genieten. Het is zeer belangrijk om te leren sparen zodat je later ook weet hoe dit moet. Mijn ouders zijn niet gierig maar ze denken eerst na voordat ze een grote aankoop doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten