zondag 6 maart 2016

FOOD 5 maart '16

Ontbijt - 8:15


Normaal eet ik nooit ongezond al vanaf het ontbijt maar dit weekend was er eens een uitzondering. Mhhhhh :p


Tussendoortje - 11:15


Middageten - 12:45

Ik at drie lichtbruine boterhammen met garnaalsla. 

In het weekend drink ik elke dag een koffie na het middageten. 

Bij mijn koffie nam ik ook twee mini cupcakes van Hanos. 

16:00 

We hadden enkel appels in huis en daar krijg ik vaak buikpijn van dus dronk ik een glas water met het sap van een hele citroen om toch wat vitaminen binnen te krijgen. 

Avondeten - 18:45

Mijn grootouders waren op bezoek en heb dus niet echt foto's kunnen trekken. Wel heb ik een foto van het dessert. Chocomousse mhhhhhhh 

Willen jullie vaker dit soort artikelen lezen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten