maandag 9 maart 2015

Day In My Life: 7 maart

Goeiemorgen! Vandaag toon ik jullie in foto's hoe mijn zaterdag 7 maart eruit zag! Kijk gezellig mee.


Ik ontbijt met een grote kom griekse yoghurt met aardbeien en granola. Ik drink ook een groot glas water. 



Ik zet mij aan mijn bureau en werk het artikel af dat op zondag online is gekomen. 


Daarna kijk ik de nieuwe aflevering van Glee! Leuk! 


Tijdens drink ik een enorm koffie met lekker veel amandelmelk! Jummie 


Naar de fitness met de auto! 


Het is erg zonnig! Dus de zonnebril kan ook op :).


Snel omkleden en sporten maar. 


Op de crosser, dit doe ik meestal voor 20min. Hier had ik nog 1 min te gaan. 


Terug thuis, en lekker cashews eten als snack. Ik nam een handje van deze heerlijke nootjes. 


Na het avondeten vertrokken we met de auto naar toneel. Mijn broer moest voor een schoolopdracht een toneelstuk bespreken. 


We waren wat te vroeg dus dronken we nog iets. 


Het podium! Het was een erg leuk en grappig toneelstuk. 

Zo! Dat was mijn zaterdag! Ik ga vaker Day in my Life's schrijven. Hopelijk vinden jullie het leuk wat ik zowat doe op een dag. Ik ben soms wel vergeten om een foto te nemen maar zo krijgen jullie toch een beetje een idee.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten