maandag 16 maart 2015

25 Foodquestions Tag

Ik zag de tag bij VeraCamilla. Wie de tag bedacht heeft weet ik niet. Lees gezellig mee!

Wat is je favoriete ontbijt?
Ik hou van ontbijt! Mijn favoriete maaltijd van de dag en ik kan ook  niet functioneren voor ik ontbeten heb. Ik eet bijna altijd griekse yoghurt met granola en banaan/mango.

Hoe drink je je koffie?
Ik drink het liefst een latte of een latte machiato met een beetje suiker. Thuis drink ik een espresso vanillio van nespresso met veel amandelmelk. Hier doe ik geen suiker bij.


Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Deze vind ik echt moeilijk! Ik hou van beleg. Ik zou dan toch gaan voor garnaalsalade of gerookte zalm.

Soep of salade?
Soep! Ik hou niet echt van salade.

Wat is je favoriete kookboek?
Superfood van Rens Kroes. Erg lekkere, gezonde en makkelijke recepten.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer zoet dan maar. Ik hou van chips, nootjes, … Dan maar zonder chocolade zeker..; Kan ik niet voor de beide kiezen ? haha

Welke keuken is je favoriet?
Dan zou ik gaan voor de Italiaanse keuken of de Indonesische keuken. Ik hou van pasta's.

Wat is je favoriete foodfilm?
Chef!

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Een lekkere frappucino en macarons! Love it!!



Wie is je grootste inspiratiebron?
Online vind ik enorm veel inspiratie maar ook mijn vader kan ontzettend lekker koken.

Thuis koken of uit eten gaan?
Uit eten gaan!

High end of low profile?
Low profile! Ik hou er niet van om uren aan tafel te zitten op restaurant wachtend op het volgende gerecht! Doe mij maar een simpele pasta.

Wat is je lievelingen restaurant?
't Kasteeltje hier bij mij in het dorp!

Boodschappen doe ik bij…
Delhaize, Carrefour, Aldi, Lidl,… Een beetje overal.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is…
Moeilijke vraag.. Ik denk da macarons van een klein winkeltje in het shoppingcenter van Wijngem. Hun wafelmacarons zijn hemels.



Wat is je favoriete cocktail?
Raspberry mojito.

Koffie met George of Heston?
George!

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken? 
Noten, suiker, kokosolie, parmezaanse kaas en pasta.

Mijn favo snack is…
Fruit, amandelen, cashewnoten, koekjes, chips, …

Wat zit er op jou pizza?
Heel simpel: Ananas! En heel soms ook nog hesp.



Wat lust je echt niet?
Witloof, aubergine, ajuinen. Echt niet lekker!

Mijn favoriete foodblog is…
LauraintheKitchen denk ik dan maar. Ik volg niet echt foodblogs.

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is…
Moelijk… Ik denk beuling met sintjacobsvruchten! Wel enorm lekker.

Wat staat er op je food bucket list?
Geen idee!

Ik kan niet leven zonder…
Koffie met veel melk.


Zo dat waren de vragen! Beantwoord de vragen zeker bij de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten