zaterdag 4 april 2020

Werken in tijden van Corona

Ik ben er weer!! Momenteel gaan we door zeer moeilijke tijden waardoor ik zelf ook wat extra tijd heb aangezien we steeds thuis moeten zitten. Echter ben ik momenteel zoals nog vele andere nog gewoon aan het werk.

5 dagen op 7 rij ik naar mijn werk. Ik werk trouwens als  front office in een hotel. Ik vind het wel eng, je komt namelijk in contact met vele verschillende mensen. Er verblijven hier trouwens nog veel buitenlanders die naar hier reizen. Dit zijn voornamelijk Nederlanders en Duitsers.

Het hotel is ook gelegen vlak naast het universitair ziekenhuis van Antwerpen, waardoor het ook vaak dokters ovenachten bij ons. Dit zorgt ervoor dat we mogelijk meer kans hebben om in aanraking te komen met het virus.  De dokters volgen gelukkig zeer goed alle maatregelen, en dit geeft me wat meer zekerheid.

Daarnaast is het ook zeer stil en rustig in het hotel, we kennen een zeer lage bezetting. Dus veel werk is er ook niet. We zullen zien wat de komende dagen en/of weken gaan geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten