dinsdag 20 januari 2015

25 questions tag!

Vandaag beantwoord ik 25 vragen over mezelf. Deze tag heb ik gevonden op veracamilla.nl, wie de tag oorspronkelijk heeft gemaakt weet ik niet.

1. Heb je huisdieren?
Het zijn niet echt huisdieren, maar we hebben 3 kippen.

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
Mijn telefoon, koffiebeker en mijn cursusboek

3. Hoe is het weer nu?
Veel regen en er licht sneeuw (ik heb dit artikel op 29 december geschreven)

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik heb sinds een maand mijn rijbewijs en heb tot hiertoe nog geen ongelukken veroorzaakt.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Om 7.15 ging mijn wekker.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisterenavond

7. Wat is de laatste film di je hebt gezien?
Miracle on 34th street. Een oude kerstfilm die ze op kerstavond op tv hebben gespeeld.


8. Wat staat er in je laatste smsje?
Nog veel succes met leren!!

9. Wat is je ringtone?
De basis ringtone van een iphone

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, in Nederland, Duitsland, Spanje, Italiƫ, Oostenrijk, Zweden, Denemarken, Turkije, Bali, Thailand, en ook andere plaatsen in Aziƫ. Ook in Amerika ben ik al in enkele staten geweest.

11. Hou je van sushi?
Jaaaaa! Zo lekker

12. Waar doe je boodschappen?
Overal zowat, Albert heijn, delhaize, carrefour, colruyt,…

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb een broer van 17.

15. Heb je een computer of een laptop?
Ik heb een laptop

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
20!!!! Omg dat lijkt al zo oud (duurt nog wel 11 maanden haha)

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee

18. Verf je je haar?
Ja heb ik al meerdere keren gedaan. Ik heb al blonde mesjes gehad, donker bruin haar en nu heb ik blond onderaan in mijn haar. Maar het is wel al lang geleden dat ik naar de kapper ben geweest om het opnieuw bij te werken.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Het is al 16.00uur maar ik ga nog verder studeren na het schrijven van dit artikel.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 
Op Kerstdag omdat mijn oma zeer emotioneel werd van haar cadeau

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Ananas! Ik weet dat dat niet helemaal wordt geapprecieerd bij door Italianen maar het is gewoon zo lekker.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Liefst geen van de twee, ik vind hamburgers helemaal niet lekker.

23. Heb je wel eens een nachtje door gedaan?
Ja op een verjaardagsfeestje en mogelijk de volgende weken ook door de examens.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Groen

25. Kan je het verschil proeven tussen een pepsi en een coca cola?
Nee. Ik drink bijna nooit frisdrank en als ik het drink neem ik nooit een cola.

Ik tag jullie allemaal! Ik hoop dat jullie nu iets meer over mij weten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten